Arrenca l'11è Congrés de CCOO de Catalunya

L'11è Congrés de CCOO de catalunya se celebra del 4 al 6 d'abril, al Palau de Congressos de Barcelona, amb el lema "Fem CCOO". CCOO d'Indústria hi participem amb una delegació de 97 delegats i delegades escollits en el 2n congrés de la federació.

més informació »

José Antonio Hernández és el nou secretari general de CCOO d'Indústria de Catalunya

José Antonio Hernández encapçala la nova direcció de la federació, després de sortir escollit com a secretari general, amb un 91,63% de vots a favor, en el marc del 2n Congrés de CCOO d'Indústria de Catalunya, celebret els dies 2 i 3 de març a Mataró.

Josep Anton Gómez serà el nou coordinador de CCOO d'Indústria de Lleida

Josep Anton Gómez ha sortit escollit per unanimitat nou coordinador de CCOO d'Indústria de Lleida, en el marc de la 2a Conferència d'aquest àmbit funcional, celebrada el 17 de febrer al nou local de CCOO de Lleida i en la qual han participat 42 delegats i delegades, que han aprovat per unanimitat els documents de Pla d'acció i Informe balanç, així com les candidatures als diferents òrgans de direcció.

Anna Núñez és escollida coordinadora del Barcelonès de CCOO d'Indústria

Un total de 145 delegats i delegades van participar en la 2a conferència del Barcelonès de CCOO d'Indústria, en la qual es va escollir pràcticament per unanimitat Anna Núñez com a nova coordinadora d'aquest àmbit funcional.

més informació »

Josep Rueda, nou secretari general de CCOO d'Indústria del Vallès Occidental - Catalunya Central

Un total de 162 delegats i delegades van participar en el 2n Congrés de CCOO d'Indústria del Vallès Occidental - Catalunya Central, celebrat a Sabadell el 15 de febrer, en el qual es va elegir Josep Rueda com a nou secretari general.

Josep Serra surt reescollit secretari general de CCOO d'Indústria de Girona

Un total de 82 delegats i delegades dels sectors van participar en el 2n Congrés del sindicat intercomarcal celebrat el 14 de febrer a Girona, en el qual va sortir reelegit com a secretari general Josep Serra i es van aprovar també per unanimitat l'Informe balanç i el Pla d'acció.

José Manuel Martín és el nou secretari general de CCOO d'Indústria de Tarragona

Un total de 110 delegats i delegades van participar en el 2n congrés de CCOO d'Indústria de Tarragona, celebrat el dia 10 de febrer a la Riera de Gaià, i van aprovar per unanimitat la nova direcció, que encapçala Martín, així com el Pla d'acció i l'Informe balanç.

més informació »

Álvaro Muñoz, reelegit secretari general de CCOO d'Indústria del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf

Un total de 168 delegats i delegades dels sectors d'Indústria de les 4 comarques han participat en el 2n congrés de CCOO d'Indústria del Baix Llobregat, celebrat el 9 de febrer a Cornellà de Llobregat, i han aprovat per unanimitat tant l'Informe de balanç com el Pla d'acció, i també per amplíssima majoria les candidatures als òrgans de direcció, que encapçala Álvaro Muñoz.

més informació »

Juan Jiménez, nou secretari general de CCOO d'Indústria del Vallès Oriental - Maresme - Osona

Un total de 140 delegats i delegades d'Indústria de les tres comarques han participat en el 2n Congrés, celebrat a les Franqueses del Vallès, i han votat per unanimitat l'Informe balanç i les candidatures als òrgans de direcció

més informació »

Tot apunt per engegar el procés congressual de CCOO d'Indústria de Catalunya

A mitjan mes de desembre arrenca el procés congressual de CCOO d'Indústria de Catalunya, amb les assemblees congressuals de primer nivell a les empreses i centres de treball i les transversals a les comarques. En aquesta primera fase, a més de debatre i fer aportacions als documents congressuals, s'escolliran els delegats i delegades que participaran en els congressos o conferències dels sindicats intercomarcals o àmbits funcionals d'Indústria.

Comencem a preparar el 2n Congrés de CCOO d'Indústria de Catalunya

CCOO d'Indústria de Catalunya estem preparant el nostre procés congressual, que arrencarà a mitjan desembre, amb les assemblees de primer nivell, i culminarà amb el 2n Congrés de la federació, que se celebrarà els dies 2 i 3 de març de 2017, al Tecnocampus de Mataró, amb el lema “Fem indústria”.