Nou recull de receptes de cuina

Foto

Des del Servei Lingüístic de CCOO de Catalunya hem elaborat un recull en format electrònic de receptes de la 18a Mostra de Cuines Obreres de Barcelona i de la 2a, 3a i 4a Jornada de Cuina Multicultural de Girona.

La publicació es pot consultar a l’apartat de “Cuines Obreres” de la web del Servei Lingüístic de CCOO de Catalunya. Totes elles, que estan classificades en un bloc de primers i segons plats, i en un altre bloc de postres, han estat revisades, traduïdes en els casos en què ha calgut i adaptades al format de lectura fàcil per tal que puguin ser enteses i portades a la pràctica. Per tal que l’edició fos més atractiva hem comptat amb les il·lustracions de la Lorena Villegas.

Aquesta activitat relacionada amb la cuina que el sindicat organitza anualment a Barcelona i a Girona (en aquest darrer cas en col·laboració amb altres entitats) vol fomentar l’aprenentatge, la lectura i l’escriptura en català des d’un context totalment lúdic.

Des del Servei Lingüístic us animem a consultar aquesta recopilació de receptes i, sobretot, a fer-les a les vostres cuines. Estem segures que us en llepareu els dits!

22/12/2020