Demà dijous, 4 d'abril, a les 17.30 hores

CCOO convoca les treballadores del comerç de Figueres a concentrar-se davant l'ajuntament per mostrar el desacord a la declaració de tot el municipi com a zona turística

Demà dijous, 4 d’abril, CCOO convoca totes les treballadores del sector del comerç i la ciutadania en general a concentrar-se davant de l’Ajuntament de Figueres per mostrar el seu desacord amb la voluntat de l’ajuntament d’ampliar la zona turística a tot el municipi.

Els arguments exposats per part del consistori tenen més de visionaris que de realistes. Aquest és un fet constatat, ja que la creació de la primera zona turística d’una part de Figueres a l’any 2012 no ha comportat un increment de llocs de treball, sinó que ha generat una regressió important del comerç de proximitat. Aquesta proposta obeeix als interessos de les grans empreses de distribució.

Demanem a l’Ajuntament de Figueres que es replantegi fer una aposta per diversificar el model productiu i econòmic per no dependre, gairebé en exclusivitat, de sectors estacionals com el del comerç i l’hostaleria.

Des del sindicat fem una crida als grups municipals presents en aquest ajuntament perquè votin en contra d’aquesta mesura.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 3 d’abril de 2019