Concentració de la plantilla de Biospirit pel pagament de les nòmines

Avui dijous, 14 de març, a les 18 hores, a Celrà

La plantilla de l’empresa Biospirit, ubicada a Celrà, reclama a la direcció el pagament de les nòmines de gener i febrer, així com l’inici de negociacions amb el comitè d’empresa per tractar de la viabilitat de la companyia.

En la mediació que es va dur a terme el 13 de febrer al Departament de Treball, la direcció es va a comprometre a iniciar negociacions de cara a buscar solucions que garanteixin la viabilitat de l’empresa, sense que de moment s’hagi produït cap mena de contacte ni negociació amb la representació sindical.

Davant d’aquesta situació, el comitè d’empresa ha convocat una concentració a les portes del centre de treball (c/ Pirineus, s/n, Polígon Industrial, Celrà) a les 18 hores d’avui dijous, dia 14 de març.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 de març de 2019