CCOO valora molt positivament el preacord al que s'ha arribat pel conveni d'empresa a Nestlé

Foto CCOO valora molt positivament el resultat del preacord al qual s’ha arribat en el dia d’avui pel conveni d’empresa a Nestlé.

El preacord, entre altres coses, garanteix l’increment del 3% del salari per als 2019, 2020, 2021 i 2022, una fita que millora en matèria salarial allò establert en el  Acord per l'Ocupació i la Negociació Col·lectiva per a aquest any.

Al mateix temps, valorem també molt positivament que s’hagin mantingut les garanties socials, com en el cas d’incapacitat transitòria, entre d’altres.

Tot i que aquest preacord ha de ser ratificat, com cal, per la plantilla el proper dimecres, des de CCOO mostrem el nostre agraïment a totes les persones treballadores a l’empresa per la seva lluita en la jornada de vaga del dia 24 de gener d’enguany, que ha fet possible que la direcció estatal de l’empresa reconsiderés la seva proposta salarial fins arribar a l’acord d’avui.

A CCOO ens felicitem d’haver obtingut aquest preacord i esperem comptar amb la confiança majoritària de la plantilla i entomem aquest fet amb el màxim orgull i compromís amb l’objectiu d’avançar conjuntament en les condicions de vida i de treball.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Girona, 22 de febrer de 2019