CCOO organitza a Girona una assemblea per reclamar el compliment dels acords salarials, modificar la reforma laboral i millorar les pensions

Demà dimarts, 29 de gener, a les 11.00 hores, a l’Auditori Josep Irla (plaça Pompeu Fabra, 1), amb la participació de Javier Pacheco

CCOO de Catalunya organitza diverses assemblees territorials en el marc del procés de mobilització, davant les organitzacions empresarials i el Govern, per al compliment dels acords en matèria salarial en el diàleg social, la modificació de la reforma laboral i la millora del sistema públic de pensions.

La primera assemblea de delegats i delegades serà demà dimarts, 29 de gener, a Girona. Tindrà lloc a l’Auditori Josep Irla (plaça Pompeu Fabra, 1) a les 11.00 hores, i hi participaran, entre d’altres, Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i Bartomeu Compte, secretari general de CCOO de Girona.

Trobareu el calendari d’assemblees a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 de gener de 2019