La plantilla de Nestlé a Girona vota fer vaga demà dijous, 24 de gener

CCOO valora molt positivament la participació

Després de dies d’intenses negociacions, aquesta setmana passada per la negociació del conveni d’empresa i sense arribar a cap acord definitiu, avui la plantilla de Nestlé a Girona ha votat el preacord al qual va arribar el comitè d’empresa.

El resultat de la votació ha estat de 394 vots en contra del preacord i 271 vots a favor. El cens és de 807 persones treballadores, de les quals han votat 666.

El resultat de la votació fa que continuï la convocatòria de la vaga de 24 hores per a demà, dijous 24 de gener, a l’empresa Nestlé España al seu centre de treball de Girona, mesura que té el suport de CCOO. La plantilla, així, ha decidit amb el seu vot anar a la vaga, que està prevista que comenci ja avui a la nit, a les 22 hores i tingui una durada de 24 hores.

Des de CCOO d’Indústria valorem positivament la participació en la votació d’avui, que podem qualificar d’històrica, tot apel·lant a no deixar de treballar per una solució negociada en defensa del conjunt dels treballadors i treballadores de Nestlé.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 23 de gener de 2019