CCOO de les Comarques Gironines valora positivament la participació a la consulta ciutadana sobre el pla urbanístic de Salt

Celebrada dissabte passat

CCOO de les Comarques Gironines es congratula que la ciutadania de Salt s’hagi implicat en la participació a la consulta, feta el passat dissabte sobre la reforma del pla urbanístic del sector sud, tot i que el percentatge del 22% acredita que encara hi ha marge per créixer.

En aquest sentit, volem esperonar l’Ajuntament de Salt i les altres administracions locals perquè segueixin i aprofundeixin en aquestes consultes directes als seus veïns i veïnes.

És evident que encara hi ha marge de maniobra en el fet de centrar els punts objecte de consulta i intensificar i profunditzar en els processos de debat.

Ara, un cop la ciutadania ha decidit, demanem a tots aquells que formen part del consistori que tinguin en compte totes les necessitats i els interessos més amplis de Salt per assolir l’equilibri entre tots els aspectes: equipaments, comerços, habitatges socials i sòl industrial que generin activitat i ocupació continuada i adequada a la seva realitat poblacional.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 27 de setembre de 2016