Denúncia de CCOO Girona a la situació dels hotels Sun Village i Savoy de Lloret de Mar

CCOO de Girona considera inacceptables els fets ocorreguts amb el frau elèctric dels hotels de Lloret de Mar Sun Village i Savoy. Els representants de CCOO del Comitè d’Empresa del Sun Village van demanar per escrit a l’empresa informació sobre la situació econòmica de l’empresa i de la situació en la qual quedarien els treballadors i treballadores després dels fets ocorreguts. A hores d’ara l’empresa encara no ha donat resposta, fet que ha motivat que des del sindicat s’hagi interposat una denúncia a la Inspecció de Treball per vulneració dels drets informació i consulta dels treballadors i els seus representants.