Manifestació per un conveni digne del sector del comerç de Girona

Dilluns, 13 de juny, a les 11 hores

El bloqueig en les negociacions del nou Conveni del comerç de la província de Girona ha portat al sindicats de la mesa negociadora -entre ells CCOO- a convocar una manifestació per al proper dilluns 13 de juny, a les 11 hores, a Girona (c. Nou cantonada amb av. Jaume I).

La patronal fa una proposta d’increment salarial clarament insuficient per recuperar el poder adquisitiu perdut els darrers anys i després d’un compromís amb la moderació salarial dels darrers anys per part dels treballadors i treballadores.

Tampoc hi ha acord en la demanda de la part social de rebaixar el còmput d’hores anuals, un dels més elevats a Catalunya. Els sindicats també rebutgem la proposta de la patronal de desregular el gaudiment de les vacances.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 10 de juny de 2015