Posicionament de CCOO de Catalunya davant les eleccions del 27-S

Eleccions al Parlament Català

Davant les informacions aparegudes en els mitjans de comunicació  en relació amb Catalunya, CCOO de Catalunya vol recordar que és una confederació (Confederació Sindical de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya) amb estatuts propis i amb veu pròpia.

En aquest sentit volem manifestar el nostre total compromís amb el dret a decidir de la ciutadania de Catalunya i el total respecte a totes les opcions polítiques que es presenten a les eleccions del proper 27 de setembre, tal com consta en la resolució aprovada en el nostre darrer congrés.

Tanmateix, CCOO de Catalunya vol manifestar el rebuig a les ingerències que en forma de por i amenaces volen condicionar el lliure debat i decisió del poble de Catalunya.

CCOO de Catalunya
21 de setembre de 2015

Feu clic per veure
– el vídeo amb la declaració de Dolors Llobet, secretària de Comunicació i Portaveu de CCOO de Catalunya.
– les propostes de CCOO de Catalunya per una Catalunya social
– les declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, al ‘Telenotícies Vespre’ de Televisió de Catalunya (21-9-2015), al minut 5’09”