CCOO diu no al tancament de TORRASPAPEL

La direcció ha comunicat al comitè d’empresa l’inici oficial del procés de tancament de la planta de Sarrià de Ter

El Comitè d’Empresa de CCOO de TORRASPAPEL manifesta la seva oposició frontal a la intenció de la direcció de tancar la planta de l’empresa a Sarrià de Ter.

Aquesta decisió afecta a 132 treballadors i treballadores en un context de crisi continuada i de deslocalització d’empreses. Aquest fet és un atac als llocs de treball d’una empresa històrica que ha comptat amb la col·laboració sindical i dels diferents consistoris de Sarrià de Ter per fer possible el manteniment de l’activitat.

CCOO de les Comarques Gironines reivindica que aquesta proposta és absolutament contraproduent i va en sentit contrari a les polítiques d’estímul econòmic necessàries per sortir de la crisi.

Per tot plegat, encoratgem als treballadors i treballadores de TORRASPAPEL, en particular, i a la societat gironina en general, a participar demà a la manifestació del Primer de Maig, que sortirà a les 12 del migdia de la plaça Independència de Girona, per mostrar el rebuig a aquesta decisió empresarial i reclamar un canvi de polítiques en nom de la justícia social. Exigim que es rescatin les persones!

Barcelona, 30 d’abril de 2014