Davant de la informació apareguda sobre la vinculació de CCOO a l'agressió a l'alcalde de Girona

CCOO de Catalunya condemna qualsevol tipus de violència contra les persones, però exigeix responsabilitat a l'alcalde de Girona en les seves declaracions

Davant la informació publicada en els mitjans sobre la vinculació de CCOO a l’agressió a l’alcalde de Girona, volem fer els següents aclariments:

- CCOO condemna qualsevol tipus d’agressió física i defensa l'exercici legítim de manifestació i protesta per defensar els drets de les persones. En aquest sentit, el sindicat no es fa responsable de les actituds individuals de persones que en cap cas representen el conjunt de la nostra organització.

- Ens sembla totalment tendenciós buscar en l’anècdota la vinculció de CCOO amb una actitud individual, i posar en dubte una organització que s’està oposant amb fermesa, però de manera pacífica a les retallades socials del Govern.

- Expressem la nostra solidaritat personal amb l’alcalde de Girona i li demanem responsabilitat en les seves declaracions, ja que coneix suficientment la trajectòria de CCOO a Catalunya i, en particular, a les comarques gironines.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 15 de juliol de 2011