format impressió |  contrast  

comarques gironines

CCOO Comarques Gironines
Miquel Blay, 1
17001 Girona
972 21 73 03
girona1@ccoo.cat

Fotos CCOO Girona
Canal CCOO Girona a YouTube
Grup CCOO Girona al Facebook

La plantilla d'Elecnor es concentra a Girona per exigir la readmissió dels treballadors acomiadats


Els treballadors de l'empresa Elecnor es concentraran aquesta tarda, a les 17.30 h, davant la seu de Telefónica a Girona (situada a la cruïlla de la carretera de Barcelona amb el carrer de la Creu) per exigir a la direcció de l'empresa la readmissió dels 6 treballadors que va acomiadar la setmana passada.

El Sindicat d'Indústria de CCOO de Girona dóna suport a aquesta mobilització de la plantilla d'Elecnor, ja que considera que es tracta d'acomiadaments improcedents.

Dijous hi ha prevista una reunió entre la representació dels treballadors i la direcció d'Elecnor. Si no s'arriba a un acord per a la readmissió dels afectats, la plantilla no descarta convocar una vaga.

Elecnor és una empresa subcontractada per Telefónica a la província de Girona, que es dedica a la instal•lació i el manteniment de les línies telefòniques i que té 55 persones en plantilla.





Compartir a:
18/01/2010


Identificació
Usuari/a Password

què és això?
Idiomes


Cercador  
Afilia't
Integra
Informa't
CCOO de Catalunya
Llegeix '35 Hores'

© CCOO de Catalunya | Avís legal

Aquesta pàgina compleix els estàndards del World Wide Web Consortium (W3C) i és accessible per a persones discapacitades.

Codi XHTML 1.0 Transitional vàlid! CSS Vàlid! Nivell A de les Directrius d'Accessibilitat per al Contingut Web 1.0 del W3C-WAI