CCOO de les Comarques Gironines

Dia Mundial contra la LGTBIfòbia

Digues no a la LGTBIfòbia! »

CCOO reforça la campanya sindical al sector carni per forçar les empreses a complir la llei de cooperatives

En el marc d'aquesta campanya, CCOO d'Indústria ha engegat una campanya informativa, amb accions directes als centres de treball al conjunt del territori, per explicar als treballadors i treballadores els drets que tenen arran de la modificació de la llei catalana de cooperatives. Paral·lelament, CCOO està reclamant a la Inspecció de Treball que actuï per garantir el compliment de la llei a les empreses del sector.

Dia Internacional de la Seguretat i Salut en el Treball, a Girona

26 de maig 2017

Viatge sociocultural a Fes i Xauen

Del 4 al 10 de Juliol

XERRADA "DONA I SALUT"

Jornada Internacional d'Acció per la Salut de la Dona

més informació »

CCOO, sindicat majoritari, aposta per la construcció del nou Hospital Trueta a la ciutat de Girona

Davant la roda de premsa d'avui dia 20 d'abril de 2017 de l'Alcaldia de Girona en la qual s'han mostrat partidaris de mantenir el nou Trueta a la ciutat de Girona, i concretant amb l‘oferiment de 100.000 m2 per a la construcció d'un nou Hospital Dr. Josep Trueta i Campus de Ciències de la Salut a la zona de Domeny, CCOO vol manifestar el seu total acord amb aquest oferiment, ja que és el que sempre hem defensat.

Nou servei

Des del passat desembre del 2016 CCOO (Acció Jove) té personal tècnic que s'ocupa del programa de la Garantia Juvenil a Catalunya

VÍDEOS DE LA TROBADA DE L'ACTIU SINDICAL DE LES COMARQUES GIRONINES

Amb un gran èxit d'assistència