CCOO de les Comarques Gironines

Ja tenim les noves guies sociolaborals!

Hem preparat nous materials pensats per les persones joves, tant les que treballen com les que busquen feina. En concret, hem editat una guia informativa sobre el Programa de Garantia Juvenil i una altra sobre com interpretar correctament una nòmina.

ASSEMBLEA DE PENSIONISTES A LES COMARQUES GIRONINES

Hi intervindran, els secretaris generals de la Unió Intercomarcal de CCOO de Girona i de la Federació de Pensionistes i Jubilats de la CONC.

DIA INTERNACIONAL CONTRA LA PENALITZACIÓ DE L'AVORTAMENT

Debat posterior moderat per la companya Carme Bosch

més informació »

CCOO valora positivament que es parli de projectes de futur a Nylstar, però demana que aquests es concretin

CCOO manifesta la seva satisfacció pel fet que l'empresa parli de projectes de futur i tingui el suport de l'Administració catalana i del consistori de Blanes per dur-los a terme; però alhora expressa cautela i les seves reserves davant la falta de concreció d'aquests projectes. CCOO també ha reclamat a l'empresa que informi de manera ràpida i transparent sobre l'estat de comptes de la companyia, donada la situació en què es troba l'empresa.

CCOO de Catalunya celebra la Diada del Treball Digne

CCOO de Catalunya celebrarà una nova edició de la tradicional Diada del Treball Digne el dissabte 16 de setembre, a La Farga de l'Hospitalet. Es tracta d'una jornada festiva i reivindicativa que s'ha consolidat com un lloc de trobada de la gent de CCOO de tot Catalunya.

més informació »

Entrevista de TV Girona a Antonio Ferro, secretari d'Organització i Recursos de CCOO de les Comarques Gironines

Acció informativa a Lloret de Mar sobre la situació al sector de l'hostaleria.

més informació »

Com garantir els drets LGTBI al món laboral

Dijous 6 de juliol, a les 18.30 h.

més informació »

El sindicalista de CCOO Yasser Saadoune participa al programa 'Tot un món', de TV3

Yasser Saadoune, sindicalista de CCOO de Catalunya, ha participat en el programa 'Tot un món', de TV3, en el qual explica la seva vinculació amb Girona i la seva integració a la societat catalana gràcies al sindicat i a la seva participació en altres entitats socials gironines.

ASSEMBLEA DE DELEGATS I DELEGADES DE CCOO

Amb la presència del secretari general de CCOO de Catalunya, el company Javier Pacheco, entre d'altres.

EN DEFENSA DE LA SANITAT PÚBLICA

Volem el nou Trueta amb el personal i l'estructura sanitàtaria que garanteixi uns serveis sanitaris de qualitat per a les comarques gironines

més informació »

INCREMENT SALARIAL ALS CONVENIS COL·LECTIUS, JA!

Concentració el 14 de juny a les 11.30 h, davant la FOEG (Girona).

més informació »

CCOO hem denunciat a la Inspecció de Treball les empreses del sector carni que incompleixen la llei

De moment, ja hi ha 15 empreses denunciades d'Osona i les comarques gironines i lleidatanes i no descartem ampliar la denúncia a més empreses.

3a Jornada de Cuina Multicultural a Girona

Gastronomia de la multiculturalitat!

Viatge sociocultural a Fes i Xauen

Del 4 al 10 de Juliol

més informació »

CCOO, sindicat majoritari, aposta per la construcció del nou Hospital Trueta a la ciutat de Girona

Davant la roda de premsa d'avui dia 20 d'abril de 2017 de l'Alcaldia de Girona en la qual s'han mostrat partidaris de mantenir el nou Trueta a la ciutat de Girona, i concretant amb l‘oferiment de 100.000 m2 per a la construcció d'un nou Hospital Dr. Josep Trueta i Campus de Ciències de la Salut a la zona de Domeny, CCOO vol manifestar el seu total acord amb aquest oferiment, ja que és el que sempre hem defensat.

Nou servei

Des del passat desembre del 2016 CCOO (Acció Jove) té personal tècnic que s'ocupa del programa de la Garantia Juvenil a Catalunya

VÍDEOS DE LA TROBADA DE L'ACTIU SINDICAL DE LES COMARQUES GIRONINES

Amb un gran èxit d'assistència