Serveis

Serveis sindicals

Assessorament laboral

La Unió Intercomarcal de CCOO de les comarques gironines t'ofereix la possibilitat de consultar qualsevol dubte que tinguis relacionat amb el món laboral (nòmines, liquidacions, calendari laboral, permisos, excedències, baixes...). A més, recorda que si ets afiliat o afiliada la consulta és gratuïta.

Pots rebre assessorament sindical en qualsevol dels següents locals, demanant cita prèvia al 972 21 73 03

Girona
Miquel Blay, 1
17001 Girona
De dilluns a dijous

Blanes
Muralla, 28
17300 Blanes
Els dilluns a la tarda

Figueres
Poeta Marquina, 5
17600 Figueres
Els dilluns i dimecres a la tarda

Olot
Avinguda República Argentina, s/n
17800 Olot
Els dijous al matí

Palamós
Josep Joan, 1 baixos
17230 Palamós
Els dilluns i dijous a la tarda

Ripoll
Remei, 1 baixos
17500 Ripoll
Els dijous al matí

Gabinet Jurídic

Si et veus amb la necessitat de l'assistència d'un professional, advocat o economista visita el nostre Gabinet tècnic-jurídic que disposa d'una plantilla d'advocats de contrastada experiència, especialitzats en totes les branques del dret, especialment en dret laboral, en seguretat social i en el contenciós-administratiu. El GTJ de CCOO de Catalunya s'ha convertit en un referent pel laboralisme català, tan dintre com fora del Sindicat, essent, tal com s'ha posat de manifest en tots els processos congressuals, el servei més valorat pels afiliats i les afiliades de Comissions Obreres de Catalunya.

Disposem també de serveis concertats en matèries civils i penals.

Centre d'Informació per a Treballadors Estrangers (CITE)

El Centre d'Informació per a Treballadors Estrangers (CITE) és l'organisme de CCOO que s'ocupa de donar suport als treballadors i treballadores immigrants estrangers.

Activitats del CITE:

- Assessorament en matèria de legislació d'estrangeria i laboral.
- Tramitació de permisos de treball i de residència.
- Participació en diferents àmbits de la nostra societat mitjançant campanyes de sensibilització contra el racisme.

Cal demanar cita prèvia trucant al 972 217 303

CCOO de les Comarques gironines | Avís legal | RSS |