Altres notícies

XV Escola de Joves Sindicalistes Ángel Rozas

Divendres 8 i dissabte 9 de setembre del 2017 al Masnou.

més informació »

Entrevista de TV Girona a Antonio Ferro, secretari d'Organització i Recursos de CCOO de les Comarques Gironines

Acció informativa a Lloret de Mar sobre la situació al sector de l'hostaleria.

més informació »

CCOO durà a terme a Lloret de Mar una acció d'informació sobre la situació del sector de l'hostaleria a Catalunya

Demà dimarts, 1 d'agost, a partir de les 11.00 hores, a la plaça de l'Ajuntament.

més informació »

La Inspecció de Treball aprecia una infracció molt greu de la llei en una cooperativa que treballa a Noel Alimentària

CCOO d'Indústria de Catalunya valorem positivament l'obertura d'aquesta d'acta d'infracció i continuarem amb la campanya de denúncia de la precarietat al sector carni i exigint que es faci complir la llei, sancionant les empreses infractores i forçant la regularització de les condicions de treball a tot el sector.

més informació »

CCOO denuncia irregularitats als aparcaments municipals de Lloret de Mar i en culpa l'alcalde i el regidor de Mobilitat

Col·locació de familiars i amics.

més informació »

CCOO es concentrarà demà divendres davant el Gran Hotel Don Juan de Lloret de Mar en defensa dels llocs de treball

L'empresa hotelera vol tancar des del mes de novembre i fins al febrer.

més informació »

CCOO segueix reclamant un conveni just per a l'hostaleria

Concentracions i accions al carrer per denunciar la precarietat en el sector i l'immobilisme de la patronal.

més informació »

CCOO de les Comarques Gironines reitera que la sinistralitat laboral, i en especial la mortalitat a la feina, són absolutament insostenibles i s'han de prendre mesures per evitar-les

Accidents laborals mortals en l'última setmana.

més informació »

Assemblea de delegats i delegades a Girona amb el lema #ofensivaCCOO

Demà dimarts, 27 de juny, a les 10.00 hores, al Centre Cívic Ter de Girona (c/ Can Sunyer, 46), CCOO de les Comarques Gironines organitza una assemblea de delegades i delegades amb el lema #ofensivaCCOO. S'hi debatran temes com l'Acord per a l'ocupació i la negociació col·lectiva, la renda garantida de ciutadania (RGC), el Pacte nacional per la indústria o el futur de les pensions.

més informació »

CCOO demana que es reforci l'acció de la Inspecció de Treball per actuar contra les falses cooperatives al sector carni

Compareixença al Parlament.

més informació »

CCOO demana al Departament d'Ensenyament voluntat ferma per promocionar la formació de persones adultes (FPA)

Denuncia la manca de personal necessari i la retallada d'oferta educativa.

més informació »

La Federació d'Educació de CCOO de les Comarques Gironines s'oposa al tancament de l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI) de Ripoll

Suposaria perdre 3,5 jornades de personal docent i la totalitat de dotació de personal administratiu i serveis de què disposa.

EN DEFENSA DE LA SANITAT PÚBLICA

Volem el nou Trueta amb el personal i l'estructura sanitàtaria que garanteixi uns serveis sanitaris de qualitat per a les comarques gironines

més informació »

CCOO de les Comarques Gironines denuncia la manca de voluntat negociadora de la direcció d'Asistentes Escolares sobre les condicions laborals de la plantilla

Servei de menjador de moltes escoles públiques gironines.

més informació »

CCOO de les Comarques Gironines organitza una nova jornada de salut laboral per al seu actiu sindical, amb el títol "Càncer zero a la feina"

Demà divendres, 26 de maig, a partir de les 10 hores, al local de CCOO a Girona.

més informació »

El sector de l'administració local de CCOO celebra el seu tercer congrés estatal a Girona

Demà dijous, 11 de maig, a les 11.00 hores, a l'Hotel Melià Girona.

més informació »

Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, participarà a Breda al debat ‘El sindicalisme català davant del referèndum'

Demà divendres, 5 de maig, a les 20 hores.

més informació »

CCOO es concentrarà demà dissabte davant l'Hotel Don Juan de Lloret de Mar per defensar els llocs de treball

L'empresa hotelera Don Juan Hotels pretén externalitzar i suprimir serveis.

més informació »

CCOO, sindicat majoritari, aposta per la construcció del nou Hospital Trueta a la ciutat de Girona

Davant la roda de premsa d'avui dia 20 d'abril de 2017 de l'Alcaldia de Girona en la qual s'han mostrat partidaris de mantenir el nou Trueta a la ciutat de Girona, i concretant amb l‘oferiment de 100.000 m2 per a la construcció d'un nou Hospital Dr. Josep Trueta i Campus de Ciències de la Salut a la zona de Domeny, CCOO vol manifestar el seu total acord amb aquest oferiment, ja que és el que sempre hem defensat.

més informació »

CCOO torna a denunciar problemes de seguretat a l'Aeroport de Girona - Costa Brava

Fa massa temps que l'Aeroport de Girona pateix els efectes de la crisi, sobretot en matèria de seguretat. Aquesta situació ha estat denunciada per CCOO a la direcció, a AENA i als mitjans de comunicació en diverses ocasions , sense que es prenguin les mesures correctores corresponents.

Les pensions a debat

CCOO organitza una xerrada-assemblea sobre el present i futur de les pensions.

més informació »

CCOO es manifesta per exigir el manteniment dels 90 llocs de treball dels hotels Marina Sand i Sun Village de Lloret de Mar

Demà dissabte, 25 de març, a les 10.30 hores, des de l'Ajuntament.

Setè congrés de CCOO de les Comarques Gironines

Demà dimarts, 21 de març, a les 9.00 hores, a la Factoria Cultural Coma Cros de Salt.

més informació »

CCOO assisteix a la reunió extraordinària a Girona de la Comissió de Seguretat i Salut Laboral del Consell de Relacions Laborals de Catalunya

Augment dels accidents laborals les darreres setmanes.

CCOO lamenta l'accident laboral mortal d'un treballador a Sant Hilari Sacalm

Condol a la família i companys.

Concentració a Caldes de Malavella de la plantilla d'Eulen

Dilluns, 30 de gener, a les 12 hores.

més informació »

CCOO lamenta l'accident laboral mortal d'un treballador a Maçanet de la Selva

Condol a la família i companys.

més informació »

La Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya exigeix una investigació per aclarir els fets arran de la menor de 8 anys morta a Hospital de Blanes

Volem deixar constància que ha quedat al descobert la insuficiència del nostre sistema sanitari pel que fa al trasllat de pacients pediàtrics. No podem entendre com per a tot el territori de Catalunya només hi hagi disponibilitat de dues ambulàncies medicalitzades pediàtriques i concentrades a Barcelona.

més informació »

CCOO de Girona torna a demanar un procés participatiu per definir millores del transport públic

Valoració positiva de la congelació de tarifes.

més informació »

CCOO segueix rebutjant la proposta de Nylstar

Expedient de regulació d'ocupació temporal (ERTE).

més informació »

Manca de resposta del servei de Pediatria i UCI Pediàtrica de l'Hospital Dr. Josep Trueta a les necessitats de la població

Durant els mesos de tardor i hivern, com cada any, els nombre de nens que pateixen infeccions respiratòries causades principalment per virus es veu incrementat. En alguns casos, aquestes infeccions desenvoluparan un quadre greu que requerirà d'assistència a unitats de semicrítics o de cures intensives pediàtriques.

més informació »

Girona acull el tercer acte de presentació del candidat a la Secretaria General de CCOO de Catalunya

Demà dimecres, a la seu del sindicat a Girona, a partir de les 18.00 hores.

més informació »

CCOO valora l'impuls de l'alcaldia de Girona per a la construcció d'un nou Hospital Dr. Josep Trueta

Oferiment de terrenys a la zona de Domeny.

més informació »

CCOO exigeix a Nylstar un pla industrial que garanteixi la continuïtat de la planta i dels llocs de treball

CCOO valora positivament la represa de l'activitat a Nylstar, però lamenta que l'empresa mantingui els plantejaments i els arguments que van fer que el sindicat no signés els acords del passat mes d'agost, ja que no ofereixen garanties de futur per a la planta de Blanes. En aquest sentit, CCOO referma la seva falta de confiança en la gestió de l'actual direcció de Nylstar, ja que ens trobem en la mateixa situació que el passat mes de juliol.

més informació »

CCOO continua realitzant concentracions de rebuig als 2.600 acomiadaments anunciats pel Banc Popular

Davant les oficines principals, avui a Barcelona i demà a Girona.

Manifestació a Lloret de Mar pels drets laborals

Demà divendres, 7 d'octubre, a les 12 hores, davant l'Hotel Marina Sand.

més informació »

CCOO de les Comarques Gironines valora positivament la participació a la consulta ciutadana sobre el pla urbanístic de Salt

Celebrada dissabte passat.

més informació »

CCOO presenta una denúncia contra Nylstar a la Inspecció de Treball per impagament de salaris

CCOO d'Indústria ha presentat una nova denúncia a la Inspecció de Treball contra l'empresa Nylstar per l'impagament de les nòmines d'agost. El mes de juliol tampoc va pagar els salaris, cosa que deixa els treballadors i treballadores en una difícil situació econòmica. Davant d'aquest escenari, CCOO exigeix a l'Administració que faci les gestions oportunes per reclamar a l'empresa el pagament dels salaris que deu a la plantilla.

més informació »

CCOO es manifesta a Lloret de Mar per un model turístic que respecti els drets laborals

Demà dijous, 22 de setembre, a les 16.30 hores, davant l'Hotel Marina Sand.

més informació »

CCOO demana a les administracions que vetllin perquè no es repeteixi cap més cas com els que acabem de viure amb les empreses Mediterranean Sand, Savoy, Marina Sand i Sun Village de la localitat de Lloret de Mar

El sindicat vol recordar que des de CCOO fa un any que duem una mobilització sostinguda de reivindicació de les condicions de treball i salarials de les persones treballadores d'aquests hotels implicats a causa dels amplis incompliments laborals que duen a terme i del continuat incompliment dels acords per esmenar les obligacions laborals dels quals hem estat objecte per part de les direccions.

més informació »

Denúncia de CCOO Girona a la situació dels hotels Sun Village i Savoy de Lloret de Mar

CCOO de Girona considera inacceptables els fets ocorreguts amb el frau elèctric dels hotels de Lloret de Mar Sun Village i Savoy. Els representants de CCOO del Comitè d'Empresa del Sun Village van demanar per escrit a l'empresa informació sobre la situació econòmica de l'empresa i de la situació en la qual quedarien els treballadors i treballadores després dels fets ocorreguts

CCOO de les Comarques gironines | Avís legal | RSS |