Altres notícies

CCOO rebutja el tancament de monuments i museus de Catalunya

El Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya decideix tancar els monuments adscrits a l'Agència Catalana de Patrimoni (Sant Pere de Rodes - Vilabertran - Ullastret ) al·legant motius sanitaris.

més informació »

Mobilització del transport sanitari a Girona

Continuen les mobilitzacions del col·lectiu de treballadores i treballadores del sector del transport sanitari a Catalunya. Aquest divendres ja portaran 100 dies des que es va iniciar la vaga indefinida.

més informació »

La plantilla de GBI Serveis Platja d'Aro protesta per denunciar les deficiències en matèria de prevenció contra el coronavirus que pateix el personal d'oficina

La plantilla de GBI Serveis Platja d'Aro, responsable del servei de recollida d'escombraries i neteja viària, s'han concentrat avui davant la seu de l'empresa per exigir que s'adeqüi l'espai d'oficina per tal de minimitzar el risc de contagi del coronavirus.

més informació »

La plantilla de l'Hotel Monterrey ratifica àmpliament l'acord assolit entre la representació dels treballadors de CCOO i l'empresa

L'acord assolit davant l'ERO presentat en l'Hotel Monterrey de Lloret de Mar suposa un increment important de les indemnitzacions previstes per a tota la plantilla i una quantitat superior a la quantitat que correspondria per a les persones amb menys d'un any antiguitat a l'empresa.

més informació »

CCOO exigeix als hotels Monterrey i Roger de Flor de Lloret de Mar el diàleg per mantenir l'ocupació de les més de cent persones que pretenen acomiadar

Els dos hotels han manifestat la seva pretensió d'acomiadar a més 100 persones treballadores, la totalitat de les seves respectives plantilles. CCOO exigeix a les direccions dels hotels dialoguin amb la representació sindical per cercar prioritariament mesures que mantinguin l'ocupació de les seves plantilles en lloc d'acomiadar-la en la seva totalitat com pretenen fer.

Signat el Conveni de xocolates, bombons i caramels de Girona per al 2020

Tenint en compte la incertesa de la situació actual i en un exercici de responsabilitat, les parts hem acordat una vigència d'un any, el 2020, i un increment salarial de l'1 % per a aquest any, per tal de garantir el poder adquisitiu de les persones que treballen al sector.

més informació »

CCOO denuncia que els hotels Monterrey i Roger de Flor de Lloret de Mar acomiaden les seves plantilles

Els dos hotels ja han manifestat la seva pretensió d'acomiadar més 100 persones treballadores, la totalitat de les seves respectives plantilles.

més informació »

CCOO coorganitzem el col·loqui virtual: "Quin turisme per a la Costa Brava? Possibilitats i límits post COVID"

La Costa Brava va esdevenir a partir dels anys 60 el paradigma del desenvolupament del turisme massiu a casa nostra. A l'escalfor del "desarrollismo" franquista el seu emblemàtic paisatge, per una banda convertit en un dels símbols de Catalunya, va atraure en successives onades mercantilitzadores els pitjors efectes de la hiperespecialització que comporta el binomi turisme-construcció

més informació »

Concentració i 'performance' de les netejadores dels centres de salut davant la Delegació de la Generalitat a Girona per exigir el reconeixement de la seva tasca

Sota el lema “Les netejadores no som invisibles", les netejadores dels centres d'hospitals i centres de salut de les comarques gironines, segueixen reclamant el reconeixement de la seva tasca a primera línea en la lluita contra el coronavirus, exigint que se'ls pagui la mateixa gratificació que la Generalitat ha ofert als professionals sanitaris.

més informació »

La plantilla d'Eurest es concentra davant la Delegació de la Generalitat a Girona per exigir que l'empresa compleixi el conveni col·lectiu i que les administracions siguin responsables

La plantilla d'Eurest, empresa que gestiona bastants menjadors escolars de comarques gironines, denuncia incompliments sistemàtics del conveni col·lectiu i la normativa laboral: conversió de contractes de fixes a temporals, inaplicació taules salarials del conveni, no mantenir ordre de crida dels fixes discontinus etc.

CCOO d'Indústria lamentem la pèrdua del nostre company Ramón Cantos Reales

Ramón Cantos havia estat secretari d'Organització i membre de l'Executiva de l'antiga federació de FITEQA a Girona, just abans de la fusió amb la federació de CCOO d'Indústria, i també havia estat membre del Consell de FITEQA de Catalunya i dels òrgans de direcció de CCOO a Girona.

més informació »

Concentració de les treballadores de la neteja de centres sanitaris de Girona per reclamar el reconeixement de l'exposició al risc que pateixen i l'abonament de la gratificació extraordinària

El personal de neteja ha estat en primera línia en la lluita contra el coronavirus, jugant un paper fonamental en hospitals, centres d'atenció primària i residències, durant la pandèmia, evidenciant que el seu paper és imprescindible formant part del personal considerat com a essencial. El Govern de la Generalitat decideix gratificar econòmicament el personal sanitari i de residències, oblidant un altra cop el col·lectiu més dèbil salarialment.

més informació »

CCOO denuncia a Inspecció de Treball l'empresa NORA per obligar a treballar la plantilla del torn de nit quan esperaven els resultats del test de COVID-19 després de quatre positius

Empresa de recollida de residus a la Selva.

més informació »

CCOO estudia les opcions per impugnar l'ERO de l'empresa Tensión Textil

CCOO d'Indústria manifesta el seu rebuig absolut a l'expedient i denuncia la mala fe de l'empresa, que no ha volgut negociar cap mesura alternativa als acomiadaments mentre es reconstrueix la nau afectada, tampoc ha presentat cap documentació econòmica que posi en entredit la futura viabilitat de l'empresa i ha renunciat a l'ERTO que tenia vigent. CCOO també denuncia una situació de discriminació, ja que l'empresa ha acomiadat totes les dones de la plantilla, a més de tot el comitè d'empresa.

més informació »

CCOO manifesta que amb la situació actual per la COVID-19 la decisió de la ubicació del nou Hospital Trueta no era una prioritat

Aquest matí el president de Catsalut s'ha desplaçat a Girona per anunciar la ubicació del nou Trueta, que anirà al costat de l'hospital de Salt en uns terrenys dels dos municipis.

més informació »

CCOO organitza a Lloret de Mar la taula rodona “Cap a un model turístic sostenible a les comarques gironines. Reptes i oportunitats”

Demà divendres, 10 de juliol, a les 11 hores, a la sala polivalent de la Biblioteca Municipal de Lloret (plaça de Pere Torrent, 1).

més informació »

Belén López agafa el relleu de Bartomeu Compte al capdavant de la Secretaria General de CCOO de les Comarques Gironines

El Consell de CCOO de les Comarques Gironines, celebrat aquest matí, ha aprovat el relleu a la direcció del sindicat territorial i de la Secretaria General, on ha estat escollida Belén López, professora interina, delegada de CCOO i fins ara responsable de la Secretaria de Socieconomia, Dona, Formació i Comunicació de CCOO de les Comarques Gironines. Belén López agafa el relleu de Bartomeu Compte, qui ha estat secretari general els darrers 11 anys.

més informació »

CCOO de les Comarques Gironines fa un relleu a la Secretaria General i els òrgans de direcció

En el Consell que tindrà lloc dilluns, 8 de juny.

més informació »

CCOO de Catalunya condemna l'assassinat d'una dona a l'Escala a causa de la violència masclista i recorda el seu ferm compromís per erradicar-la

Condol a la família i entorn.

més informació »

CCOO alerta dels problemes per al reconeixement de prestacions d'atur a les persones amb contractes fixos discontinus

El sindicat denuncia que la nova instrucció del SEPE no l'apliquen per igual les seves mateixes delegacions.

més informació »

Celebrada l'assemblea de delegats i delegades telemàtica amb el lema 'Hauran de comptar amb nosaltres'

A dos dies del Primer de Maig, festa dels treballadors i treballadores, s'han explicat a través del canal de youtube de CCOO de Catalunya, les reivindicacions laborals i socials en l'actual situació de confinament per coronavirus. Amb presentació de Belén López, responsable de Comunicació de CCOO de les Comarques Gironines, hi han intervingut Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i Cristina Torre, secretària d'Acció Sindical de CCOO de Catalunya, i hem projectat testimonis de representants de diversos sectors que han estat essencials en aquesta crisi i que han patit mancances en la protecció de la seva salut en el lloc de treball.

més informació »

La Inspecció de Treball dona la raó a CCOO perquè treballadors fixos discontinus de l'hostaleria puguin cobrar la prestació d'atur

Algunes empreses els han aplicat acomiadaments col·lectius a pesar de la prohibició per la situació de crisi per coronavirus.

més informació »

CCOO lamenta profundament els tres accidents mortals d'aquesta setmana

Ocorreguts dilluns, dimarts i dimecres a Manresa, Arbúcies i les Franqueses del Vallès.

més informació »

CCOO a Girona+Neta alerta dels riscos als quals s'exposen els treballadors i treballadores

Serveis de neteja amb la crisi sanitària pel coronavirus.

més informació »

CCOO lliura més d'11.000 signatures perquè el nou Hospital Josep Trueta de Girona es faci als terrenys de Domeny

Demà dimecres, 4 de març, a les 16.30 h, a la Delegació de la Generalitat a Girona (Plaça Pompeu Fabra, 1).