CCOO reclama participar en la ronda de converses del Departament d’Interior sobre condicions laborals dels Mossos d’Esquadra

El Departament es reuneix amb sindicats però no amb CCOO

El Departament d’Interior sembla voler negociar algunes condicions de treball dels Mossos d’Esquadra. Recentment han convocat reunions bilaterals en diferents horaris i calendari amb tots els sindicats del Cos, tinguin o no representació a la taula del Consell de la Policia, per informar de les seves propostes i buscar a un acord abans de la tramitació dels pressupostos. No podem entendre perquè no compten amb CCOO i un altre sindicat.

CCOO està negociant a través del Mesa del Diàleg Social la jubilació anticipada dels Mossos. El Departament haurà d’assumir aquesta qüestió. A més, des de CCOO reivindiquem l’equiparació econòmica amb els bombers i l’actualització del preu de l’hora extra.

CCOO no acceptarà un acord de mínims i menys si està bastit fora dels àmbits de representació. Per això utilitzarà la seva representació a Mossos per aportar tots els mitjans que estan a disposició del sindicat confederal a la lluita pels drets laborals del col•lectiu.