Trobada del secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, amb el director de Proactiva Open Arms, Òscar Camps

CCOO de Catalunya ofereix el seu suport a Proactiva Open Arms per dur a terme la seva tasca de salvament de persones refugiades

El secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, es trobarà demà dissabte, 15 de febrer, amb el director de Proactiva Open Arms, Òscar Camps, per mostrar el suport del sindicat a aquesta organització i concretar vies de col·laboració entre ambdues entitats.

CCOO de Catalunya coincideix plenament amb els objectius i la tasca que realitza Proactiva Open Arms a favor de la protecció i salvament al mar d’aquelles persones que intenten arribar a Europa fugint de conflictes bèl·lics, de la persecució o de la pobresa.

La trobada tindrà lloc demà a les 9.30 hores, al Port de Barcelona, al Moll Barcelona Nord 18A, al costat del World Trade Center (https://goo.gl/maps/eHQ6c6mUnwmkgBc27). Pacheco estarà acompanyat per Toni Mora, secretari de Política Territorial, Acció Social, Barcelonès i Migracions de CCOO de Catalunya.

En acabar la reunió, sobre les 10 hores, s’atendrà als mitjans de comunicació.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 de febrer de 2020

Agenda:
Dissabte, 15 de febrer, de 2020
9.30 hores (reunió); 10.00 hores (declas)
Moll Barcelona Nord 18A (al costat del World Trade Center). Barcelona
14/02/2020