CCOO guanya les eleccions sindicals a Iberia a escala estatal

99 delegats i delegades

CCOO ha tornat a guanyar les eleccions sindicals a Iberia a escala estatal, un cop conegut el resultat dels darrers processos que acabaven el 29 d’octubre del 2019. Obtenim un total de 99 delegats i delegades, consolidant-nos com a primera força sindical i augmentant el diferencial amb el segon sindicat.

A Catalunya, a l’aeroport de Barcelona – El Prat som segona força, amb 7 representants, pugem un delegat respecte d’ara fa 4 anys. A l’aeroport de Reus tenim 1 delegat per primera vegada a totes les eleccions sindicals a Iberia.

Des del sindicat manifestem l’agraïment a les persones que han dipositat en nosaltres la seva confiança i suport amb el seu vot.

Feu clic per veure el comunicat de premsa del Sector Aéreo de CC.OO. sobre les eleccions sindicals a Iberia.