Tancada de funcionaris de presons al Departament de Justícia

Nombrosos delegats i delegades de CCOO i d’altres sindicats de presons s’han tancat aquest matí al Departament de Justícia on han estat rebuts per la secretària general del Departament de Justícia, número 2 de la Conselleria.

En la reunió CCOO, conjuntament amb la resta de sindicats representatius, hem deixat molt clar que la nostra paciència s’ha esgotat i que volem compromisos de reversió de les polítiques restrictives i dels atacs constants que està duent a terme tant el Departament com la Secretaria de Mesures Penals.

CCOO hem comunicat el missatge que només depèn d’ells aturar el conflicte laboral que han obert per la  voluntat negociadora nul·la d’arribar a acords, i li hem demanat que lideri les negociacions per pactar un nou acord penitenciari que prevegi totes les reivindicacions històriques del nostre col·lectiu, com ara la jubilació anticipada.

CCOO hem exigit amb unitat i contundència, que com a molt tard dilluns se celebri una reunió en la qual se’ns expliquin els detalls de la pròrroga del PRP, a més d’un compromís de renovació dels interins quan acabi el proper contracte i d’incorporació de nous efectius.

Finalment, el proper dilluns, a las 19 hores, hem estat convocats a una reunió de la qual, ja hem advertit, hem de sortir amb informació concreta i compromisos de futur, ja que, de no ser així, iniciarem mobilitzacions generalitzades en defensa de les nostres condicions laborals i retributives.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 31 de maig de 2019