CCOO ha denunciat TMB davant Fundae (Fundación Estatal para la Formación en el Empleo)

Ús incorrecte de les bonificacions de la formació

CCOO va anunciar a l’octubre de l’any 2018 a la direcció de Metro de Barcelona-TMB que, si no complia amb els requisits exigits en el desenvolupament de la formació per a l’ocupació lligada a bonificacions econòmiques regulades al Reial decret 694/2017, procediria a informar a Fundae (Fundación Estatal para la Formación en el Empleo) per tal que resolgués la queixa i la informació.

La direcció de Metro va prendre’n nota però no va canviar el rumb ni l’actitud, i, en compliment de l’advertiment, CCOO va informar a Fundae de la manca de compliment del que regula el reial decret per rebre bonificació de la formació.

La resolució de Fundae ens dona la raó a CCOO i per això hem reclamat a Metro la bonificació rebuda.

No és de rebut que amb els diners per a la formació de treballadors i treballadores es realitzin cursos d’idiomes per a la direcció, en lloc de realitzar un pla de formació per a la promoció de la plantilla de l’empresa.

CCOO exigeix responsabilitats per aquesta situació generada per la direcció de l’empresa.

Barcelona, 7 de maig de 2019