Jornades de formació de quadres sindicals de la FSC de CCOO a Cornellà de Llobregat

22 delegades i delegats de CCOO de diferents sectors laborals i territorials es troben a Cornellà de Llobregat per completar la seva formació sindical.

Aquesta formació s’inscriu en un itinerari formatiu, per a nous delegats i delegades amb potencial per assumir responsabilitats en les estructures sectorials, territorials i federatives de la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO.

Les jornades tenen com a objectiu desenvolupar les competències genèriques i especifiques del seus participants.

En l’itinerari formatiu que té uns continguts pròxims a les 100 hores, treballaran les tècniques de negociació, gestió de conflictes, habilitats de lideratge, treball en equip i habilitats de comunicació entre altres.

La formació esta dirigida per Santi Barreras, històric militant de CCOO i formador de milers de sindicalistes.

El secretari general de la FSC del Baix Llobregat – Alt Penedès – Anoia – Garraf, Higini Pi,  va donar la benvinguda als assistents, i va posar l’accent en el valor de la formació per millorar la seva tasca sindical.

Les jornades finalitzaran la fase de Cornellà, el dijous.