5è Concurs la Salut en el Treball

PARTICIPANTS

Podrà participar en el concurs qualsevol persona major de 18 anys, resident a Espanya, independentment de la seva situació laboral actual (en actiu, en atur, etc.).

TEMÀTICA I MODALITATS

La temàtica estarà relacionada amb qualsevol aspecte de la salut en el treball: ja siguin experiències viscudes, inquietuds davant el present i el futur, aportacions al món de la salut laboral, precarietat… El nostre objectiu és la promoció de la consciència social sobre la importància de la prevenció i de la salut en els entorns laborals.

FSC-CCOO es reserva el dret d’excloure aquells treballs que incloguin connotacions violentes o esments expressos de persones o organitzacions o que no compleixin amb els requisits establerts en les bases.

S’admeten dues modalitats de presentació: el relat curt i el vídeo.

REQUISITS

Tant els relats com els vídeos presentats hauran de ser originals i no haver estat premiats en altres concursos. Tampoc s’admetran obres que ja hagin estat enviades a edicions anteriors d’aquest certamen. L’organització pressuposa que la persona que participa posseeix els drets sobre l’obra presentada, per la qual cosa no assumeix cap responsabilitat derivada per part dels concursants.

Vídeo: S’admetrà un màxim de dos vídeos per participant. La seva durada no ha de superar els dos minuts. La grandària final de l’arxiu tindrà un màxim de 2 GB (per a poder ser enviats per WeTransfer), amb una resolució de 1980x1080p (Full HD) o 1280x720p. (HD).

Relat: S’admetrà un màxim de dos relats per participant. Tindrà una extensió màxima de dues pàgines, en format DIN A4, tipus de lletra Times New Roman, grandària 12, interlineat 1,5. En l’encapçalat del document figurarà TÍTOL DEL RELAT i estarà signat sota pseudònim.

Podran presentar-se en qualsevol dels idiomes oficials, sempre que s’acompanyin de la corresponent traducció al castellà (en honor de facilitar la comprensió al jurat).

Per a participar és imprescindible lliurar degudament emplenada la fitxa de participació.

El termini d’admissió finalitzarà el dia 9 d’abril de 2018. Es considerarà com a hora topi de presentació les 23.59:59.

PROCEDIMENT DE LLIURAMENT

Vídeo: S’enviarà mitjançant WeTransfer (https://wetransfer.com) a l’adreça de correu electrònic [email protected]. El nom de l’arxiu correspondrà amb títol del vídeo.

A continuació s’emplenarà el formulari d’inscripció disponible en la web www.fsc.ccoo.es

Relat: S’enviarà un arxiu adjunt de Word amb el relat al correu electrònic [email protected]. El nom del document correspondrà amb el títol del relat.

A continuació s’emplenarà el formulari d’inscripció disponible en la web https://docs.google.com/forms/d/e/1faipqlsdtetc-ljufq4ivxpytdfeoljeppo9cnbrxua9ouxig8uglpq/viewform

JURAT I ACORD

L’acord del jurat en totes dues modalitats serà donat a conèixer en la web de la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO (www.fsc.ccoo.es) i a través de xarxes socials, amb motiu del 28 d’abril, Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball. Es contactarà també de forma personal amb el guanyador o guanyadora.

Es triaran un únic vídeo guanyador i un relat guanyador que obtindran respectivament un obsequi valorat en 300 euros. A més es podrà establir si es considera oportú, un esment especial, que es publicarà també en la web de la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO.

Així mateix, el jurat té la facultat de considerar el concurs desert si fos així estimat.

La Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO, es reserva l’opció de publicar els vídeos i relats rebuts sense que això de dret a cap retribució per als concursants. Pel mer fet de participar cedeixen els seus drets d’explotació i difusió a FSC-CCOO. En cas de publicació es respectarà en tot cas l’opció de signatura (nom real o pseudònim) que s’hagi indicat en la formulació d’inscripció, sense que amb posterioritat al tancament del certamen s’admetin modificacions referent a això.

La participació en aquest certamen implica la plena acceptació de les presents bases i la conformitat amb les decisions preses pel jurat. Per a això tant, han d’emplenar-se la fitxa d’inscripció amb les dades personals, marcant la casella de lectura i acceptació de les bases i cessió de drets d’explotació i difusió.

Totes les dades personals rebuts per a la participació en el concurs seran eliminats una vegada finalitzat aquest.

Aquelles qüestions no previstes en les presents bases quedaran sotmeses al just criteri del jurat l’acord del qual serà inapel·lable.