La Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO organitza una jornada contra les violències masclistes

Demà dimarts, 13 de novembre, a partir de les 10.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona

Les violències masclistes són les violències que s’exerceixen contra les dones simplement pel fet de ser dones. Són l’expressió més greu i devastadora de la discriminació i de la situació de desigualtat, en el marc d’un sistema de relacions patriarcals. En totes les seves formes i manifestacions formen part de la vida quotidiana de les dones i es produeixen en el conjunt dels àmbits de les relacions socials i laborals.

Per parlar-ne, la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO ha organitzat una jornada demà dimarts, 13 de novembre, a partir de les 10.00 hores, a la sala d’actes de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa). Amb aquesta jornada i la participació de l’FSC en el conjunt d’actes al voltant del 25-N, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, volem manifestar de nou el nostre compromís per a l’erradicació d’aquest flagell social i agafar forces col·lectives per denunciar i actuar.

L’acte s’iniciarà amb la benvinguda i la conferència “Les violències masclistes. Les seves causes i com fer-hi front”, per part d’Alba Garcia, secretària de Dones i Polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya, i tot seguit hi haurà la taula rodona “L’acció contra les violències masclistes a les empreses”, per acabar amb la clausura a càrrec de Carme Figuerola, secretària de les Dones de l’FSC, i Manolo Fages, secretari general de l’FSC.

Podeu veure el programa complet a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 12 de novembre de 2018