Prejubilacions 2019 a Orange

L’acord assolit per CCOO amb l’empresa l’any 2016 preveia que una de les mesures que es podrien acordar en el futur en cas de no aconseguir-se la xifra de desvinculacions pactada era la pròrroga del programa de prejubilacions per a aquells treballadors i treballadores d’Orange que complissin amb els requisits d’edat i antiguitat previstos.

Aquesta petició de pròrroga s’ha realitzat ja en diverses reunions i trobades mantingudes amb l’empresa en els últims mesos. Ara CCOO ha fet una petició formal i per escrit.

Si s’accepta aquesta proposta, un any més les treballadores i treballadors d’Orange que reuneixin les condicions fixades d’edat i antiguitat a la companyia poden ser baixa a  l’empresa si així ho desitgen, de manera totalment voluntària i no traumàtica. En concret, recordem que es podrien inscriure al programa de prejubilacions aquells empleats i empleades d’Orange pertanyents a centres afectats per l’ERO del 2016 que compleixin 55 anys o més durant el 2019 i que tinguin una antiguitat mínima a l’empresa d’almenys 10 anys.

El sindicat també ha proposat l’extensió del programa de prejubilacions o un de similars característiques a tots els centres de treball d’Orange Espagne i a altres filials del Grup Orange a Espanya.

L’empresa assegura que intentarà donar una resposta al més aviat possible, així que CCOO informarà quan hi hagi novetats sobre aquest tema.