Acord Signat amb l’Ajuntament de Sant Just Desvern

XIII Acord regulador personal funcionari i laboral de l’ajuntament

CCOO signa el 13è Acord regulador de les condicions de treball del personal laboral i funcionari, de l’Ajuntament de Sant Just Desvern

Després de gaire bé dos anys de negociacions  la Secció Sindical de CCOO a l’Ajuntament de Sant Just Desvern, municipi del Baix Llobregat, ha signat un bon  Acord amb el Consistori.

Aquest Acord suposa el començament, de la recuperació de drets i condicions laborals arrabassats al personal municipal amb l’excusa de la crisi, i que incorpora ja algunes de les condicions del 2n Acord per a la millora de l’ocupació pública i de condicions de treball, signat al mes març pel Ministeri d’Hisenda i Funció Pública i els sindicats CCOO, UGT i CSIF.

Destaquem el començament  de la recuperació del poder adquisitiu, la reducció de la temporalitat laboral i començament d’un procés d’estabilització de la plantilla, la reducció de la jornada laboral, la possibilitat d’una bossa d’hores de lliure disposició per mesures de conciliació de vida familiar i laboral, el complement de les retribucions en situacions d’incapacitat temporal, els dies addicionals de vacances per antiguitat, la regulació del tele-treball, i el reconeixement retributiu de la formació entre altres.