Reunió de la Comissió negociadora de la valoració de llocs de treball Barcelona Activa

Comissió Implementació projecte Valora't de Barcelona Activa

Foto

El passat dia 29 de gener va tenir lloc la segona reunió de la Comissió negociadora de la valoració de llocs de treball de l’empresa Barcelona Activa.

L’objectiu de la Comissió negociadora és negociar la implementació dels resultats obtinguts arran del projecte de valoració de llocs de treball a Barcelona Activa realitzat en el seu dia per la consultora Everis (projecte Valora’t).

La comissió va acordar realitzar una reunió amb periodicitat mensual, amb la intenció d’arribar a un acord durant l’any 2018 i aplicar-ho a partir del 2019.

Aquesta reunió tindrà caràcter paritari i les decisions es prendran de comú acord entre la direcció de l’empresa i la representació de les persones treballadores.

Després de la reunió, els companys de Barcelona Activa creuen que la direcció aposta positivament cap a un acord amb la representació de la plantilla per poder establir un nou sistema de classificació professional. És per això que mantindran la confidencialitat necessària de la negociació per tal de poder aconseguir els millors resultats per a tothom.

Continuarem informant sobre les properes reunions.

02/03/2018

Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |