II Escola de Joves Sindicalistes de la FSC

Els dies 23 i 24 febrer a Barcelona

Per
segon any et convidem a participar a l’Escola de Joves Sindicalistes de la
Federació de Serveis a la Ciutadania, una jornada dirigida a formar les
persones joves del sindicat en aspectes essencials per afrontar amb
garanties la negociació col·lectiva i les diferents
eines de comunicació.

El sindicat és un element clau en la lluita contra la precarització i la recuperació dels drets que ens han arrabassat. Per això, és molt important veure la gran utilitat de l’acció sindical i la negociació col·lectiva com una eina de recuperació de drets i de millora de les condicions laborals.

L’escola també és un espai de socialització i construcció col·lectiva de tot l’actiu jove de la nostra federació i, al mateix temps, és una oportunitat única de retrobament en un espai comú on compartir experiències i coneixements.

Reserva’t a l’agenda els dies 23 i
24 de febrer,
 i vine amb moltes ganes d’aprendre, conèixer i conviure a l’alberg Mare de Déu de Montserrat, situat al pg. Mare de
Déu del Coll, 41, de la ciutat de Barcelona

Podeu fer la inscripció des d’aquí i si voleu més informació consulteu el programa.