Descomptes per a afiliats i familiars en cursos de preparació d'oposicions a OPonlineweb.com

Foto
La Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO ha formalitzat un acord en matèria de formació amb OPonline, SL, mitjançant el qual s'aplicaran descomptes a afiliats i afiliades d'aquesta federació així com als seus familiars.

Els descomptes aplicables són els següents:

- 10% sobre l'import de la quota d'accés a la plataforma OPonlineweb.com, acumulable amb qualsevol altre descompte que en aquell moment sigui actiu a la plataforma OPonlineweb.com, per a qualsevol oposició publicada disponible i per a qualsevol modalitat d'accés per a afiliats i afiliades.

- 5% sobre l'import de la quota d'accés a la plataforma OPonlineweb.com, en qualsevol de les seves modalitats i oposicions publicades disponibles, per a familiars d'afiliats i afiliades.

Per obtenir el dret a descomptes, s'ha de mantenir l'afiliació durant el temps en què es romangui matriculat a OPonlineweb.com. Per tal de fer l'oportuna comprovació, la plataforma podrà sol·licitar a FSC-CCOO la verificació del manteniment de la condició d'afiliat o afiliada que dona dret al descompte.

A l'enllaç OPonline, SL, podreu trobar tota la informació sobre les diferents modalitats de cursos que ofereixen.
La inscripció es realitza mitjançant el formulari que trobareu aquí: SOL·LICITA EL TEU CUPÓ

30/01/2018

Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |