CCOO denuncia la situació de col·lapse en el servei de transport sanitari públic a Catalunya

Afecta tots els lots que conformen la xarxa del transport sanitari públic

L’Agrupació d’Ambulàncies de la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya ha sol·licitat una reunió a la direcció del CatSalut i SEM per denunciar la falta de reacció de l’Administració davant de l’augment extraordinari de l’activitat estacional (superior al 50%), fet que suposa un sobreesforç en la càrrega de treball per part dels professionals, juntament amb les nombroses queixes que estan rebent en forma d’agressions verbals i, fins i tot, físiques per part dels pacients.

CCOO exigirà la recuperació del Pla integral d’urgències de Catalunya (PIUC) i de les hores de servei retallades, tal com va aprovar el Parlament de Catalunya, per tal de posar solució a aquesta situació de col·lapse en el servei del transport sanitari públic a Catalunya. A més, convocarà els delegats i delegades de cada lot per analitzar com traslladar la situació a les diferents taules territorials del concurs TS/14 i les mesures que s’han d’adoptar d’acció sindical per tal de garantir els drets dels pacients i dels treballadors.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 de gener de 2018