CCOO guanya els 9 llocs de representació sindical del Comitè d'Empresa d'Essentra Packaging

CCOO guanya les eleccions sindicals a Essentra

Foto

Recentment s'han celebrat eleccions sindicals al Comitè d'Empresa a Essentra Packaging, on s'han obtingut uns resultats immillorables per part dels companys i companyes de CCOO.

En el seu moment, es va decidir avançar les eleccions sindicals un any tant per la necessitat de cobrir una baixa del comitè com per aprofitar i incorporar gent nova com a resposta a l'increment de plantilla (ara mateix ja són uns 110 treballadors i treballadores).

La presència de CCOO en aquesta empresa és llarga, però ara s'ha aconseguit renovar la candidatura i regenerar el comitè incorporant gent jove. Va ser important, per a les eleccions, la feina feta durant la negociació del Conveni de gràfiques, ja que va permetre recuperar i reforçar la importància del sindicat dins de l'empresa per garantir el seu compliment així com millorar l'organització dels treballadors i treballadores.

Els resultats no podien ser millors: CCOO ha guanyat a les eleccions sindicals a l'empresa Essentra Packaging i ha aconseguit el total dels 9 llocs de representació sindical del comitè.

Només ens queda felicitar els delegats i delegades i desitjar que tinguin molts encerts.

10/01/2018

Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |