Javier Pacheco visita les instal·lacions d’Aigües de Barcelona

Visita del secretari general CCOO Catalunya a la potabilitzadora de St. Joan Despí, la depuradora del Baix Llobregat, el Museu de les Aigües, el Centre de Control Operatiu i el Laboratori

Demà dimarts, 9 de gener, el nostre secretari general, Javier Pacheco, realitzarà una visita a les instal·lacions d’Aigües de Barcelona que inclou la potabilitzadora de St. Joan Despí, la depuradora del Baix Llobregat, el Museu de les Aigües, el Centre de Control Operatiu i el Laboratori.

El secretari Pacheco estarà acompanyat per membres de la secció sindical de CCOO a l’empresa; per Carlos del Barrio, secretari de Polítiques Sectorials i Sostenibilitat del sindicat, i per Manuel Fages, secretari general de la Federació de Serveis a la Ciutadania.

Estarem pendents de com es desenvolupa la jornada per mantenir-vos-en informats.