CCOO de Lleida organitza una assemblea de treballadors i treballadores del transport de mercaderies

Demà dissabte, 18 de novembre, a les 12.00 hores, a la seu del sindicat a Lleida (c/Enric Granados, 3-5)

Demà dissabte 18 de novembre, a les 12.00 hores del migdia, CCOO organitza una assemblea amb tot el personal del sector del transport de mercaderies de Lleida, sector que recull les activitats de logística, missatgeria, conducció de mercaderies, entre altres serveis auxiliars.

En el transcurs de l’assemblea es tractaran els següents temes:
– La nova negociació del Conveni de mercaderies de la província de Lleida.
– Plantejament de diverses accions per dignificar el sector. L’equiparació de les condicions laborals i salarials amb la resta de les províncies de Catalunya.
– Informació i debat sobre com utilitzar el tacògraf per posar fi a les jornades laborals de més de 15 hores.

L’assemblea tindrà lloc demà, a les 12.00 hores, al local del sindicat (c/Enric Granados, 3-5).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 17 de novembre de 2017