Jornada de la revista ‘Perspectiva’: “Les administracions públiques davant l’economia digital”

Demà dimecres, 15 de novembre, a les 11.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona

La revista Perspectiva, editada per la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya, que té ja 10 números publicats, presenta a Barcelona una jornada en què es posarà sobre la taula el futur de les administracions públiques, amb el títol “Les administracions públiques davant l’economia digital”.

En l’acte, que tindrà lloc demà dimecres, 15 de novembre, a les 11.00 hores, a l’Espai l’Assemblea de la seu de CCOO de Catalunya a Barcelona (Via Laietana, 16, soterrani), hi intervindran Quim Brugué, catedràtic de ciència política a la Universitat de Girona, i Manolo Fages, secretari general de la FSC de CCOO de Catalunya.

La jornada pretén donar una visió de les administracions públiques davant els reptes als quals s’enfronta la ciutadania: els canvis digitals i els diferents problemes creats per aquest fenomen, com l’analfabetisme digital, la bretxa digital o la manca de preparació de nombrós personal públic davant els nous avenços digitals.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 de novembre de 2017