Després de 19 mesos de negociació, CCOO de Mohn signa el conveni col·lectiu

Després de mesos de negociació, s’ha arribat a un acord satisfactori i ratificat pel conjunt de la plantilla de Mohn, empresa que es dedica al transport de viatgers amb autobusos urbans.

Aquests són els aspectes més significatius de l’acord:
– Els dies festius oficials a més d’estar pagats adequadament, s’ha aconseguit que es compensessin amb un dia de descans i que aquests dies quedin recollits al calendari de cada treballador i treballadora.
– Malgrat que no s’ha aconseguit l’objectiu que era 2 dies de descans setmanals, s’han augmentat els dies de descans anuals.
– S’ha reduït la jornada anual en 14,60 hores, després de 32 convenis sense aconseguir-ho.

Totes aquestes mesures han portat a un augment de la plantilla, d’aproximadament en 20 persones.

Finalment, els increments salarials són molt propers als objectius marcats pel comitè, i propers als pactes en el conveni provincial.

CCOO mostra la seva satisfacció per la signatura d’aquest conveni fruit d’un treball sindical dur i complex.