El dissabte 11 de novembre se celebra la tercera edició de la Ruta activa

Com a acte lúdic i reivindicatiu, dins dels actes de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura 2017, des de Comissions Obreres i la Federació de Serveis a la Ciutadania s’organitza la tercera edició de la Ruta activa amb dues modalitats: pedalada i caminada. L’objectiu és reivindicar i promoure hàbits de mobilitat més sostenibles, segurs i saludables com són els desplaçaments a peu i en bicicleta.

La sortida tindrà lloc a les 10 h davant de les torres venecianes de plaça d’Espanya per als caminants amb recorregut de 2 km (30 min), i a l’Arc de Triomf per a la pedalada amb un recorregut de 12 km (60 min). La meta i el punt de trobada per ambdues modalitats és el Parc de Can Sabaté. Allà trobareu un quiosc informatiuinspecció tècnica de la bici (ITB), aigua i fruites, i se sortejaran premis valorats en més de 2 mil euros: dues bicicletes de Biciclot, estades d’hotel d’eDreams, viatges, una pilota firmada per jugadors del Barça i molt més.

L’esdeveniment és gratuït, familiar i apte per a tots els públics, però és necessari realitzar la inscripció prèvia a través del següent enllaç: ccooagencias.org/rutaactiva. Animeu-vos a participar-hi, la mobilitat sostenible és cosa de totes i tots. Amb bici o caminant, fem una ciutat millor!

Sota el lema “Mobilitza’t per un aire més net!”, la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura 2017, a més de vetllar per una vida saludable, sostenible i segura, també reforça el potencial de las vies alternatives per desplaçar-se.

Agenda:

Dia:      Dissabte 11 de novembre de 2017 a les 10 h