Recolzament del Sector Ferroviari i de l’FSC de Catalunya

Aturades i concentracions del comitè d’empresa d’IRVIA Manteniment Ferroviari

El Sector Ferroviari, juntament amb la Federació de Serveis a la Ciutadania de Catalunya, manifesten el seu recolzament a les mobilitzacions organitzades pel sindicat de CCOO a l’empresa IRVIA Manteniment Ferroviari, encarregada del servei de rodalies.

Els constants incompliments dels acords i de les condicions de treball per part de la empresa, així com les polítiques de retallades pressupostàries aplicades pel govern, posen en risc un servei públic essencial per a la ciutadania. Per aquest mtoiu el sindicat de CCOO passa a l’ofensiva en la lluita i defensa dels drets laborals i dels drets de ciutadania.

Per a més informació:

Cristobal Cobo, coordinador Sector Ferroviari de Catalunya de CCOO, c.e/ [email protected]