L’Agrupació d’Agents Rurals de Catalunya de CCOO denuncia mancances en mitjans i condicions laborals

Roda de premsa demà divendres, 21 de juliol, a les 11 hores, a la seu del sindicat a Barcelona

Aquest divendres farà sis mesos dels fets d’Aspa (Segrià), en què dos agents rurals van ser assassinats per un caçador sense permís d’armes. Després del funeral pels dos companys, es van produir moltes reaccions. Per una banda, es va reobrir el debat social sobre l’accés a les armes i la seguretat; per altra, en l’àmbit polític, es va prometre que s’incrementarien les mesures de seguretat dels agents rurals als controls i inspeccions.

Però sis mesos després podem afirmar que s’ha portat a terme ben poca cosa de tot plegat. Aquest doble homicidi, i el fet d’haver denunciat centenars d’amenaces i agressions a tot Catalunya durant els darrers 30 anys, no ha servit encara per canviar les coses en el Cos d’Agents Rurals.

Per explicar les mancances en mitjans i condicions laborals i donar a conèixer a l’opinió pública la realitat actual, l’Agrupació d’Agents Rurals de Catalunya de CCOO farà una roda de premsa demà divendres, 21 de juliol, a les 11 hores, a la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, 5a planta, Barcelona), amb intervencions dels nostres delegats de l’Agrupació d’Agents Rurals de Catalunya de CCOO.