L’Ajuntament de Vilafranca del Penedès signa el conveni col·lectiu

Un any i mig després d’iniciar les negociacions, aquest passat divendres, 14 de juliol, la Secció Sindical de CCOO, juntament amb altres sindicats, van signar el Conveni col·lectiu per al personal laboral i l’Acord de condicions per al personal funcionari, de l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès, amb vigència fins al 31 de desembre del 2019.

El proper pas és la presentació per a la seva aprovació en el proper Ple del 25 de juliol.

Un cop aprovat pel Ple municipal, entrarà en vigor amb caràcter retroactiu des del mes de gener del 2017.

CCOO agraeix el suport rebut de les treballadores i treballadors per l’acompanyament i per la participació en les accions programades durant aquest llarg temps de negociació.