Els treballadors i treballadores de l’Auditori i l’Orquestra reclamen a l’Ajuntament de Barcelona els endarreriments salarials

Concentració demà divendres, 26 de maig, a la plaça de Sant Jaume de Barcelona

Els treballadors i treballadores del Consorci de l’Auditori i l’Orquestra simfònica de Barcelona i nacional de Catalunya (OBC) continuen reclamant a l’Ajuntament de Barcelona el pagament de l’augment salarial de l’1% que correspon dels anys 2007 i 2008, i els endarreriments corresponents, tal com ja ha fet amb els treballadors del consistori. D’acord amb el conveni laboral que els lliga a l’Ajuntament, això ja s’hauria d’haver produït i no és així. De moment cap treballador, ni laboral ni funcionari, ha rebut cap pagament dels que els corresponen.

Davant l’immobilisme de la direcció de l’Auditori i l’Orquestra i de l’Ajuntament per resoldre el conflicte laboral plantejat per aquest incompliment de conveni, els treballadors continuen amb les mobilitzacions. Si bé ahir dimecres 24 de maig es va convocar una vaga parcial de les 19 a les 23 h, demà divendres, 26 de maig, es farà una altra vaga parcial, de 9 a 13 h, amb concentració a la plaça de Sant Jaume davant de l’Ajuntament (amb atenció a la premsa a les 11 h).

A més, des del comitè anuncien vaga per al 21 de juny, data en què està programat el concert que, tradicionalment, es fa cada any a la platja de la Barceloneta: els treballadors i treballadores demanen novament al Sr. Collboni, al Sr. Oviedo i al Sr. Tort que respectin el conveni col·lectiu i que paguin a tota la plantilla.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 25 de maig de 2017