Concentració en defensa de l’ocupació i els serveis públics de qualitat a l’Administració general de l’Estat

Demà dimarts, 23 de maig, a les 8.45 hores, davant l’Oficina del DNI i Passaport de la Verneda, a Barcelona

Demà dimarts, 23 de maig, a les 8.45 hores del matí, els sindicats de l’Administració general de l’Estat (CCOO, UGT, USOC, CSIF i CGT) es concentraran a la porta de l’Oficina del DNI i Passaport de la Verneda (rambla de Guipúscoa, 74, Barcelona) per denunciar la destrucció d’ocupació, l’empitjorament de les condicions de treball, l’externalització dels serveis públics i la pèrdua de qualitat dels serveis públics per a la ciutadania.

Segons les darreres dades disponibles a Barcelona en 5 anys (del 2011 al 2016) s’han destruït 1.408 llocs de treball. Les conseqüències per la ciutadania són òbvies, com mostra el col·lapse de les oficines del DNI. Per exemple, algunes oficines (com és el cas de l’Hospitalet de Llobregat) es troben en estat tècnic de saturació i a la pràctica totalitat de les oficines de Barcelona no hi ha data per a la cita prèvia fins més enllà del 15 de juliol.

Davant d’aquesta situació, CCOO, així com la resta de sindicats, exigim que hi hagi una oferta pública d’ocupació que recuperi la pèrdua dels llocs de treball, la recuperació dels drets robats i uns serveis públics de qualitat.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 de maig de 2017