Més TV3

Ahir dijous es va fer la presentació pública del manifest Més TV3. En el text es reclama una millor aportació pública  pel pressupost de la CCMA, també la necessitat d’una direcció professional al capdavant de la Corporació i un pla estratègic pels mitjans públics que s’anticipi als canvis que es produeixen en la producció, en la tecnologia i en els hàbits de consum audiovisual de la ciutadania.

El Comitè d’empresa de TVC ha participat en l’elaboració del manifest que han subscrit entitats com les associacions d’actors, de guionistes, les dues associacions de productores audiovisuals, PROA i PAC, el Clúster de l’audiovisual i altres estaments destacats del sector audiovisual i del cinema com l’Acadèmia del cinema, les dones cineastes, el Col·legi de directors i directores de cinema, la Unió de cineastes i l’Associació de la indústria del curtmetratge.

També donen suport al manifest el Col·legi de l’Audiovisual, el Gremi d’empresaris del cinema i les Universitats Ramon Llull i Pompeu Fabra.