Primeres Jornades de Perspectiva “El treball, protagonista del canvi social”

Organitzades del 27 al 29 de setembre a Barcelona per la Federación de Servicios a la Ciudadanía (FSC) estatal de CCOO, amb presència de Joan Carles Gallego i Ignacio Fernández Toxo

La Federación de Servicios a la Ciudadanía (FSC) estatal de CCOO celebra a Barcelona, els propers dies 27, 28 i 29 de setembre, les Primeres Jornades de Perspectiva “El treball, protagonista del canvi social”.

Durant tres dies es debatrà sobre l’evolució del treball i de l’economia, sobre el paper del sindicat en el canvi social i sobre drets i democratització relacionats amb la participació i el control sindical.

Tindran lloc a l’Expo Hotel Barcelona (c/ Mallorca, 1-23). Començaran el dimarts 27 a les 16 h amb l’obertura de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya; Manuel Fages, secretari general de la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya, i Juana Olmeda, de la Comisión Ejecutiva de la Federación de Servicios a la Ciudadanía (FSC) estatal. La cloenda serà el dijous 29 a les 12 h, amb les intervencions d’Ignacio Fernández Toxo, secretari general de CCOO; Javier Jiménez, secretari general de la Federación de Servicios a la Ciudadanía (FSC) estatal, i Montse Hidalgo, periodista.

El programa de les jornades es pot consultar a Internet.

Barcelona, 23 de setembre de 2016

Agenda: