Continua el conflicte a BARCELONA ACTIVA

… El Comitè d’empresa, la direcció de RH i la direcció executiva d’altres economies i proximitat hem intentat negociar les places de mobilitat horitzontal.

… Després de diverses reunions no s’ha arribat a cap acord perquè el comitè d’empresa defensem una convocatòria oberta per a tota la plantilla sense excepcions, mitjançant un procés de selecció.

… Reclamem que abans de fer qualsevol procés de mobilitat és necessari tenir una planificació estratègica de tota l’organització, que resolgui els efectes derivats d’aquests canvis.

… CCOO no anirem als processos de selecció que es puguin convocar, ja que no volem ser partícips d’una reorganització en la qual la representació de les persones treballadores no està d’acord.

… Hem proposat que negociem un protocol perquè s’utilitzi sempre un mateix model quan es proposin noves mobilitats horitzontals.