Debat sobre el paper dels mitjans de comunicació públics

Demà dimarts, 14 de juny, a les 11.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona

Els mitjans de comunicació públics són un element fonamental en una societat democràtica. Avui, a Catalunya i a Espanya, els mitjans de comunicació públics estan instrumentalitzats pel poder executiu.

Per poder debatre sobre aquesta situació, des de la Secretaria de Comunicació i el Sector de Mitjans de Comunicació, Oci, Cultura i Esport de la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya, hem organitzat un important debat per a demà dimarts, 14 de juny, sobre el paper que han de jugar els mitjans públics de comunicació.

L’acte serà a partir de les 11.00 hores a l’Espai l’Assemblea (antiga sala Plateria 1) de l’edifici de CCOO de Via Laietana, 16, de Barcelona.

Hi participaran Xavier Sitjà, periodista i membre del Consell d’Informatius de RTVE; Montse Hidalgo, periodista de la Xarxa de Comunicació Local i delegada de CCOO; Carles Paniello, tècnic de BTV; Ramon Carreras, periodista i professor de la Universitat Ramon Llull (URL), i Roser Mercadé, secretària general de la Secció Sindical de CCOO a TV3 i presidenta del comitè d’empresa

Moderarà Diego Martínez, periodista i delegat de CCOO a RTVE.

Barcelona, 13 de juny de 2016

Agenda: