CCOO exigeix la restitució de drets dels treballadors i treballadores de la Generalitat

A la reunió de la Mesa General de la Funció Públicadel passat 23 de novembre, la representació del Govern va continuar sense fer cap proposta que permeti als treballadors i treballadores de la Generalitat la recuperació de la paga de Nadal del 2012 ni dels dies de permís personal per antiguitat.

Aquests drets ja han estat restablerts a la resta de les administracions públiques de Catalunya així com a 14 de les 17 administracions autonòmiques.

La part sindical a la Mesa va romandrà reunida a la seu del Departament d’Empresa i Ocupació del c/Sepúlveda, 148-150, de Barcelona, en espera que la representació del Govern fes una oferta satisfactòria. Posteriorment, després de mantenir tancaments durant la nit del 23 de novembre, a les seus de les Juntes de Personal de Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona així com a la sala de la Mesa General ens vàrem presentar durant el matí del dia 24, a la Plaça Sant Jaume, en el moment que es realitzava  la reunió del Consell Executiu  per fer-li arribar les nostres demandes de forma directa.

galeria d’imatges