Signat el Pla d'Igualtat de Cableuropa (ONO)

FotoAquest pla va començar a negociar l'any 2010 i finalment, després de la intervenció de la Inspecció de Treball, que va instar l'empresa a complir amb la normativa legal, passats cinc anys de la seva entrada en vigor, s'ha pogut elaborar i negociar conjuntament amb l'empresa i la resta de sindicats, un pla d'igualtat que posa les bases en aquesta matèria amb vista a un futur incert pel que fa a drets laborals en general.

Després l'elaboració d'un diagnòstic previ en què es reflecteix la situació actual de la plantilla, així com les polítiques existents actualment a la companyia, s'ha elaborat un pla que recull una sèrie d'accions correctores que es portaran a terme en un calendari de obligat compliment, per eliminar la discriminació detectada en algunes matèries. Així mateix, aquest pla inclou un protocol d'assetjament sexual.

El pla com a objectiu recollir accions en matèria d'igualtat i conciliació de la vida laboral, personal i familiar ja existents, a més de recollir-ne de noves iniciatives i mesures d'acció positiva així com un compromís de seguiment i possible ajust per part de la comissió, d'aquelles mesures que es considerin necessàries, per arribar a fi final d'igualtat efectiva entre homes i dones.

18/12/2012

Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |