CCOO alerta que es posa en risc el futur de Catalunya Ràdio després que CiU i PP, amb l'abstenció de PSC, han aprovat la desaparició de la publicitat en aquest mitjà de comunicació públic
Els grups parlamentaris de CiU i PP, amb l'abstenció del PSC, pacten la contrareforma de la Llei dels mitjans públics de Catalunya, una contrareforma que permet controlar els seus òrgans de govern tant de la CCMA com del CAC i deixen Catalunya Ràdio sense publicitat, deixant el pastís publicitari per a les privades, especialment Grup Godó - RAC1, i posant així en perill el futur de la ràdio pública de Catalunya, una ràdio que el conjunt de la societat valora molt positivament i que ara la condemnen per tal d'afavorir interessos privats.
CCOO defensa i seguirà defensant un model de mitjans de comunicació públics, de qualitat al servei del conjunt de la societat catalana, i emprendrà aquelles accions legals i socials que permetin revertir la situació a la qual avui han donat llum verda els grups parlamentaris que hem esmentat.
Compartir a:
01/02/2012