Benvinguda

Manolo FagesEl desenvolupament de la societat del benestar comporta un fort desplegament dels serveis comunitaris, socials i personals, que produeixen canvis en el concepte d'administració i la seva relació amb la ciutadania. Els serveis juguen un paper fonamental en la nostra economia, pel seu caràcter estratègic i per ser una eina indispensable per al desenvolupament de l'activitat empresarial de tots els sectors.

La resposta sindical a aquesta complexitat social i econòmica, la nostra resposta, ha estat la de generar els àmbits organitzatius útils i necessaris per abordar-la, fer-la realitat constituint la Federació de Serveis a la Ciutadania, la qual té el repte i la responsabilitat de representar a més de 32.000 treballadors i treballadores i a més de 6.000 delegades i delegats escollits en les darreres eleccions sindicals sota les sigles de CCOO. Organitzant també fins a 13 sectors productius amb diferents problemàtiques professionals però amb un element comú, que és el servei a la ciutadania.

Organitzem en el nostre si els sectors d’activitat del transport aeri, transport per carretera, transport ferroviari, paper, gràfiques i fotografia, mar, mitjans de comunicació, cultura i espectacle, oci i esport, postal, telecomunicacions, administració de justícia, administració general de l’Estat, empreses del cicle integral de l’aigua, administració de la Generalitat, administració local, empreses i entitats de serveis socials i d’atenció a les persones, a més de la secció sindical intercentres de l’ONCE.

Et donem, doncs, la benvinguda a CCOO, a l'FSC, i esperem i desitgem que aquest espai web que estàs visitant et sigui útil. Si vols fer-nos coneixedors d’algun suggeriment i/o proposta, ens la pots fer arribar a fsc@ccoo.cat. T’ho agrairem.

Aquí tens la guia de la federació:  FSC

Manuel Fages
Secretari general de l'FSC-CCOO de Catalunya

Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |